2010

En halvtimme kvar tills det nya året! Det känns precis som alla andra nyår; absolut ingenting. Men inte alls fel med ledigt, eller vad säger ni? :)
Har ni hunnit med allt ni skulle detta året då? Jag har både tagit studenten, jobbat och tagit körkort så mycket har ändå hunnits med. Nu gäller det bara att skaffa ett heltidsjobb ssom ger massa pengar så jag kan flytta hemifrån!
Det borde ju inte vara så svårt.

Jag funderar på att köpa mig en kamera nu när det är rea överallt. Redan innan jul ville jag väldigt gärna ha en Nikon D3000 och önskade mig tillochmed en av pappa, men jag fick ju ingen. Kanske värt att lägga ut 4000 spänn på en från Siba? Kanske.

2010. Jag hoppas på ett jävligt bra år, mycket pengar och ännu mera kärlek! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

DET TYCKER JAG DU SKA GÖRA :D JAG FÖLJA MED DIG

2010-01-01 @ 13:06:01
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0