Att skicka ett Intresse

Det var en bra dag på kursen idag, fick en del gjort :) Hittade lite jobb jag ska söka, skrev början på ett intressebrev och fixade klart mitt CV så jag blev nöjd.
Har väl egentligen inte direkt tid att sitta här eftersom jag ska hinna göra en del saker innan jag sticker till stan, men en liten stund kan jag allt sitta och inte göra nånting alls! Sen blir det biljard, vilket ska bli jävligt kul. Och Mita :)
Shit vad mycket blanketter man ska fylla i om man vill söka jobb på Securitas! Fyra stycken, med massa luriga frågor som "Vart har du bott dom senaste sex åren?", "hur mycket väger du" och "Skriv efternamnet här, även gamla namn om du bytt".
Dom tror nog att alla är kriminella eller nåt. Höhö. Skojj var det iallafall! Jag får nog knappast jobb där för det var en jävla massa krav men man kan ju alltid skicka in ändå ;) Kan faktiskt bli intressant om man får komma dit och snacka med dom. "Hej, jag är tjej, jävligt kort och jävligt lätt, men ge mig en batong så ska jag visa att jag också kan vara manlig". HAHA. Nej, det var inte kul.
Jag snorar som vanligt.
När jag svarar i telefon så blir det oftast ett "Oj, vad du låter förkyld!" till svar, och jag blir alltid lika förvånad eftersom jag har vant mig vid hur jag låter. Kanske låter som att jag har en flod i näsan eller nåt. Eller bomull kanske är en bättre liknelse.
Iallafall så äger jag så det gör inget.
HAHA.
Kiss.

Nu ska jag (kanske) gå och göra lite mat. Pyttipanna blir det nog.
Jag sög på att göra det för två år sen, då hamnade det alltid massa på golvet och där vill man ju inte ha det.
Men nu är jag mästare.

Vi hörs när vi hörs :)
Puss på er!
Tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0