Black Ice

Det är meningen att jag ska vara på kalas just nu, men min förkylning har gått och blivit värre så jag valde att stanna hemma hos Mita istället. Jag börjar verkligen tröttna på att vara sjuk nu, det går ju aldrig över!
Men men, jag tog mig en mysig varm dusch i en kvart istället för att följa med ut i kylan, och det ska man kanske inte klaga på? ;)
Jag hoppas att jag blir frisk nog så jag kan gå på operan imorgon iallafall. Det känns lite pissigt att inte kunna gå när man fått biljett i födelsedagspresent av sin faster. Guys And Dolls tror jag att föreställningen hette, vet ni något om den? Jag är för lat för att googla den, men jag tror jag såg något i stan om att det var en teater eller liknande, så opera kanske det inte är? Intressant ska det bli i vilket fall som helst! Jag frågade min faster vad man har på sig till opera och hennes svar var "Ta på dig något du känner dig fin i", så det blir som det blir. Men jag har nog ett hum om vad det blir :)

Just det ja! En kylig bild från när jag var ute och fotade härom dagen kanske passar in denna hemmalördag?
Enjoy! Black Ice tillägnad alla er som också sitter hemma och är för sjuka för att gå ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0