Dödsdömd

Jag har precis dödsdömt mig själv.
Jag ringde på en jobbannons om att vara hundvakt, och ägaren vill att jag ska ha hunden hemma hos mig mååånga dagar i veckan och antagligen hela tiden hon jobbar. Jag vet iofs inga detaljer ännu, utan det får jag veta senare när hon kommer hit med hunden för att se hur han funkar med min mammas.
Det sista jag ville var ju att hitta ett jobb i min lilla kommun och bli helt låst. Fy fan!

Efter jag skrev detta ovanför fortsatte jag att skriva mer om hur jag har haft det den här veckan, bara för att ventilera mig själv lite, men det blev alldeles för personligt för att ni ska få läsa det så jag tog bort det.
Men jag kände att jag var tvungen att skriva att jag hade skrivit det, för annars skulle det kännas som att det aldrig blev skrivet. Om ni fattar.


Jag ska ge det en chans iallafall, jag tänker inte ringa ägaren och säga att jag har ändrat mig utan att ha hört vad hon hade tänkt sig. Det kanske går att ändra lite och kompromissa om jag har tur.
Det är ju trots allt pengar.

Äntligen börjar jag känna mig lite friskare! Jag ska ta på mig jävligt mycket med kläder när jag går ut med hundarna sedan. Och i helgen ska jag försöka sitta inne så mycket det går utan att jag blir rastlös. Jag och älskling ska antagligen åka till hans bror och se på film och mysa :) Det ser jag verkligen fram emot!
Vad har ni för planer i helgen?

Ha en fortsatt bra dag.
Tata!



Det blev lite trollskog över det hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0