Filmmys och Te

Bonzai, min chihuahua, har somnat på min arm så jag skriver enarmat just nu. Fan vilken tid det tar! Men han är söt så det gör inget.
Vad gör man en tråkdag som denna? Nathalie tar sig en mugg te och kryper ihop framför en bra film! Jag vet bara inte vilken än. Måste hitta scartsladden också. Bra att jag kom att tänka på den, annars hade jag dunkat huvudet blodigt när det inte hade funkat XD Det har jag nog från min pappa. Han brukar alltid ge ifrån sig ett grottmänniskoliknande "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!" när saker inte vill som han vill, och härom dagen sa han "Fan vad jag hatar när saker inte vill funka!"
Jag förstår dig pappa.

Jag ville lägga upp lite bilder men det funkade inte så det får bli lite senare, gick bara att lägga up små bilder av någon anledning.
Nej, nu blir det The Office eller någon film! :)

Puss på er
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0