Frusna Bilder

Sitter och lyssnar på Hardcore Superstar och tittar igenom bilderna jag tog idag. Så jävla kallt var det när jag var ute! Man frös fingrarna av sig så fort man skulle fixa med kameran. Det blev några hyfsade bilder iallafall, drar nog ut lite imorgon också om vädret tillåter och om jag har lust :)
Nya byxor har jag också ;) Nejdå, lämnade bara tillbaka mina söndriga och fick nya likadana i affären. Tur att jag för en gångs skull hade kvar kvittot, annars hade jag blivit svinsur. Det har änna hänt lite väl många gånger.
Mita var söt och passade på att köpa en Volbeat-tshirt till mig när jag stod i kön med byxorna. Glad Nathalie!
Imorgon är det nyår! Då blir det god mat och fyrverkerier. Mysmys.

Godnatt!


Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0