Härlig Helg

Hej på er!
Hoppas att ni hade en jättemysig helg för det hade jag! :)
Fredagen började med en skittråkig arbetsförmedlingskurs, och efter det tänkte jag flytta över mig till vårdcentralen där jag bor men jag hittade inte dörren så jag smet därifrån. Höhö.
Klockan fyra tog jag bussen till min älskling och vi blev skjutsade till hans brors hus där vi var hela helgen. Mycket mys, film och promenad blev det! Underbart.
Jag är nöjd och lycklig just nu.

Gjorde ni något kul?

Nästa helg blir det nog biljard, något som jag inte spelat på flera år och det var la två-tre gånger jag spelade då. Men jag tror knappast att någon av oss kommer spela seriöst eftersom alla är på ungefär samma nivå, iallafall vad jag vet. Jag kanske är riktigt kick-ass på att spela.


Vi hörs när vi hörs :)
Ha det bäst!
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0