Julig Uppdatering

Dags för en uppdatering nu, eller vad tycker ni? ;)
Julafton igår var hur mysig som helst, och den fortsatte även idag. Igår började dagen hos min mamma där vi åt lutfisk och öppnade julklappar. Mamma blev väldigt glad över sina julklappar, spreciellt en röd klänning som var självklar att hon skulle ha resten av dagen :)
Men jag missade Kalle Anka :( Bussen hem till Mita gick 15:20 så vi hann bara se på Tomtens Verkstad innan vi stack. Tur att vi redan har sett den miljoner gånger!
Det var en hel del skumma typer ute på gatorna när vi tog oss till älsklingen. Nån jul får vi nog skippa att vara hemma och bara vara ute och stalka folk och se vad dom gör. Men sen kanske det gör oss till skumma typer också så det kan bli lurigt det där.
Resten av kvällen spenderade vi hemma hos Mita, och idag kom hans bror med familj hit så det blev julklappar idag också! Jag fick Gran Torino som jag har velat ha länge och det blev jag väldigt glad över :)

Jag fick en jävla massa och orkar absolut inte skriva upp allt, men några saker jag fick var ett par mysiga tofflor, ett armband jag velat ha länge, en skotelefon, plånbok, sängkläder med Clint Eastwood, Tacosfat och en riktigt jävla cool Absolut Vodka Rock Edition! Du som inte vet hur en sån ser ut borde googla XD

Vad fick ni för skojj?


Kommentarer
Postat av: Julia

stiligt! :D Finfin telefon den får du ringa mig ifrån!

2009-12-26 @ 13:15:20
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0