Mamas Dag

Det blev en glad liten mamma som öppnade dörren när vi åkte hem, jag hade såklart glömt nyckeln så vi fick snällt stå och vänta tills hon fått tyst på hundarna och kunde ta sig fram till dörren. Vi råkade låsa ute den minste av hundarna i tumultet men som tur var för honom så märkte vi det rätt fort.
En snickerstårta köpte vi, och syrran och hennes pojkvän dök också upp efter nån timme med bullar och rosor så lilla mama kände sig nog ompysslad.

Jag märkte att mina fina favoritbyxor gått sönder som alla mina byxor gör så imorgon blir det att åka till affären och se om det går att byta. Det var trots allt bara två månader sedan jag köpte dom och lite längre än så ska dom allt hålla! En gång köpte jag byxor från Cubus som gick sönder efter en vecka (Ja, en vecka!) och självklart hade jag slängt bort det kvittot så den här gången sparade jag faktiskt kvittot just ifall dom här gick sönder också.
Ska passa på att låna med mig pappas kamera när jag är i närheten och ta och fota lite imorgon :) Det var ett tag sen nu.

Nej nu blir det film eller nåt!

Plopp plopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0