Men In Trees

Hemma hos mig sitter det karlar i träden och sågar ner grenar, det är väl knappast varje dag man ser något sånt.
Det har vart hur underbart väder som helst idag! Jag hoppas att det håller i sig hela dagen, men det borde det göra :) I morse gick jag upp tidigt för att gå på en gruppaktivitet som arbetsförmedlingen vill, och det var alldeles frostvitt överallt. Kyrkogården var vackrare än den brukar så jag ska nog försöka få med mig en kamera dit någon dag. Kanske får den där systemkameran jag önskade mig av pappa i julklapp om jag har tur ;)
Den var rätt dyr så jag ska nog inte hoppas för mycket! Men fin var den.

Jag kom hem lagom till att tigga till mig lite thaimat som min morbrors fru hade gjort, och min snälla mamma delade med sig utan att klaga. Jag älskar kinamat och thaimat! Jag kan äta hur mycket som helst.
Lunchunderhållningen bestod av mammas schäferhund Ninja som jagade solkatter.

Senare ska jag sticka hem till min pappa och hämta min hårfärg som jag lämnade där för någon vecka sen, så ska jag och syrran färga varandras hår imorgon :) Ska möta Mita i stan också så ska vi se på en film hos pappa innan han måste åka hem igen. Det brukar ta år att välja ut film så det är nog bäst att få det gjort snart.

Jag började sakna snön väldigt mycket så här kommer en bild från förra årets snö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0