No Micro Lightning

Lyckat, jag hällde upp en kopp vatten och satte in den i mikron för att göra te. En och en halv minut senare undrar jag vart min sked är och inser lite panikartat att den är i muggen i mikron XD Men den klarade sig fint som tur var, inga blixtrar här hemma inte!

Tycker ni också om när det är fullmåne? Jag tycker att det blir sån härlig stämning ute. Mita sa att månen tydligen var ännu större hos honom än den var här, och det hade jag velat se :) Jag har velat fota fullmånen ett bra tag nu men helt enkelt inte gjort det. Får ta tag i det snart!

Nu vill jag ha ett jobb. Jag vill flytta hemifrån och fortsätta livet, inte stå och stampa på samma ställe; innanför arbetsförmedlingens dörrar. Nu efter skolan vill jag testa något nytt och jag har börjat tröttna på att inte ha något jobb. Ska jag läsa vidare vill jag jobba ett år först, men fortsätter det i den här takten börjar aldrig det året. Dom här gruppaktiviteterna som arbetsförmedlingen hoppas jag ska hjälpa mig att lära mig hitta jobben mer effektivt och att söka dom på ett bra sätt. Mitt CV såg himla barnsligt ut innan jag fick tips där XD Klart ingen vill anställa mig då, ännu mindre nu när ekonomin suger så benhårt.
Har ni något jobb till mig kan ni ju säga till ;)

Vi hörs!

Tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0