Pretty White Snow

Det ligger snö ute! Då känner man sig som ett litet barn och vill bara ut och åka pulka, fast jag får nog vänta tills det blir lite mer än såhär. Åker jag pulka nu blir det nog bara grus av både snön och pulkan. Men snö är det! :D
Jag och älskling ska ta en sväng till centrum och leta efter dom sista julklapparna, och sen blir det nog filmmys om jag får bestämma. Jag har hostat hela natten så till slut gick jag upp och satte mig i vardagsrummet i tre timmar så stackars MitaGos kunde få sova lite. Som tur var somnade jag rätt fort när jag gick och la mig igen när den värsta hostan gått över. Varm oboy is the shit!

Ligger det mer snö på marken nästa vecka så ska jag försöka tvinga ut en viss tjej och åka pulka med henne! ::D::D::D:D (Du vet vem du är, annars är du korkad XD)

Ha en underbar dag så hörs vi när vi hörs!

Puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0