Sink The Pink

Hemma!
Det var väldigt skönt att komma hem igen från stan, jag har vart uppe sen halv åtta och det märkte jag redan på tåget till Mita. Jag somnade som en stock.
Biljarden var nog månadens bästa idé, det var verkligen skitkul! Ingen var direkt proffs på att spela och det gör ju allt så himla mycket roligare :) Det bästa är när ingen tar det seriöst och och allt blir av en slump.
Vi hade tur som kom in. Tydligen var det tjugo för att komma in, men vi hade ringt dit några timmar innan och fick sagt att vi skulle hälsa från henne vi pratade med, så skulle det ordna sig. Killen i dörren tittade lite finurligt på oss när vi kom dit, bjöd in oss och sa att vi fick vänta lite så han kunde ringa upp henne, men antagligen eftersom vi var så medgörliga så fick vi gå in ändå utan att han ringde någon. Väldigt snällt tycker jag! Vi såg la så små och söta ut ;)

Efter biljarden tog vi en spårvagn till vårat favoritcafé, Café Mio, där vi köpte varsin cola :D Gottgott.
Nu står Mita och läser bakom axeln på mig och kommenterar hur jag skriver, den busen.
Fast han är söt.
Nu kliar han mig på ryggen! :D
Gott.

Nu ska jag dricka lite te, och sen blir det kanske en film om vi orkar.
Vi hörs när vi hörs!
Godnatt!


(Sex dagar kvar till jul!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0