Självömkan och Kärlek

Fredag imorgon!
Hur jävla underbart som helst.
Först blir det arbetsförmedlingskurs där jag ska skriva på någon lapp så jag får pengar, och sen efter det ska jag försöka hitta vårdcentralen så jag kan flytta över mig till den från min förra. Det är ju rätt smart att ha en vårdcentral nära sig och inte skitlångt bort, eller hur ;)
Efter detta är det dags för det bästa på hela veckan; att åka till min älskade Mita!
Fy fan för att sitta hemma och vara sjuk, det är nog det tråkigaste nånsin. Jag är inte frisk än, men ska jag vara ärlig tror jag inte att jag kommer bli helt fri från min förkylning på hela vintern så jag kan lika gärna skita i att försöka och ha roligt istället! Att jag kommer snörvla snor under tiden kan man ju se mellan fingrarna om ;)
Jag är arbetslös och sjuk, men jag har världens bästa pojkvän och det kan jag vara glad över!
Just nu är det tyvärr lite svårt att se det positiva i något överhuvud taget, så jag passar på att skriva detta nu innan mitt apatiska och tycka-synd-om-mig-själv-humör kommer tillbaka.

Jag älskar dig Mita, och jag är så fruktansvärt glad att jag har dig.
Förlåt för mitt dumma beteende, du är underbar.

Nu är det dags för mig att försöka vara positiv i mitt elände och gå och ta mig lite te eller vafan som helst.
Tack för att ni läser.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0