Sovmorgon

Kursen börjar inte förrän ett så jag fick sova extra länge idag, och det klagar man ju inte på. Jag ska försöka hitta vårdcentralen idag också, verkar som att jag var på helt fel ställe och letade sist, så det var inte så konstigt att jag inte hittade dörren.
Jag slutar fyra så då borde jag hinna med bussen som går ca kvart över fyra in till stan, och där ska jag möta upp Mita och hämta biljetterna till Avatar! På tisdag den 22:e är det ett helt år sedan vi blev tillsammans så Avatar i 3D låter som ett perfekt sätt att spendera den dagen på. Mysigt!

Jag hoppas att hans julklapp kommer in snart, känns lite tråkigt att behöva ge honom den efter jul. Det blir inte riktigt samma grej. Förra året fick han tre påsar te, och en slide :) Det blev han jätteglad för, sötnosen!

Ha en skitbra dag!
Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0