The Duck of Death

Batteriet var dåligt i kameran men en timme kunde jag vara ute iallafall!
Det blev en del bilder ändå, men framförallt var det väldigt skönt att ta sig en promenad längs dammen. Det var en hel drös med nyfikna ankor som förföljde mig när jag gick längs vattnet och jag tror att det var mer än en av dom som hoppades få sig lite bröd eller något annat gott. Hade jag vetat att det skulle vara rena ankbyn där nere så hade jag nog tagit med mig lite bröd. Ett litet smakprov på bilderna finns längst ner i inlägget.

"The duck of death"
Clintan äger!

På tal om Clintan så måste jag köpa Gran Torino, jag glömmer fan alltid av det när jag går i filmaffärer. Och skjuter upp det gör jag nästan jämt när jag kommer ihåg den. Har ni inte sett den borde ni göra det!

Senare blir det hårfärgning double up, jag ska dra mig till min tvillingsyrra så ska vi hjälpa varandra, och efter det hoppas jag att Mita följer med mig hem!

På söndag ska jag på opera, jag känner mig vuxen ;)
Det får ni höra mer om på söndagkväll eller måndag.

Ha det bäst!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0