Tre i Rad

Tredje dagen i rad som jag går upp "tidigt" för att jag har en tid att passa.
Tredje dagen i rad som jag undrar varför i helvete jag går upp när det är frivilligt XD
I förrgår var det för att jag skulle åka skridskor med pappa, hans tjej, syrran och hennes pojkvän och självklart min egna lilla Mita. Det var nog förra året jag åkte skridskor senast men Mita hade inte åkt på tio år eller något så han såg väääldigt rolig ut när han åkte. Koncentrerad som fan och benet brett isär!
Efter det bowlade vi på Hard Rock Café. Inte alla som vet att det ens finns bowling där men det gör det allt. Visuell bowling iofs, vilket innebär att banans början är precis som vanligt, men i slutet finns det inga käglor utan en skärm med käglor. Klotet man kastar försvinner ner där skärmen börjar och ett datoranimerat klot fortsätter på skärmens bana och slår ner dom käglorna som syns på skärmen. Detta är ungefär lika kasst som det låter eftersom slumpen inte fungerar i Visuell Bowling. Käglorna hoppar inte runt och slår ner andra lika slumpartat som dom ibland gör på riktig bowling, och klotet gör väldigt konstiga saker ibland.

Andra dagen, alltså igår, gick vi upp för att träffa två kompisar i stan. Det blev som vanligt inget vettigt gjort utan vi strosade mest runt och umgicks. Men hur lite man än gör så blir det alltid lika kul ;)

Och idag gick vi upp tidigt för att min lilla mama fyller år och ska hem och fira henne lite :) Ska försöka hinna köpa nån liten tårta eller något liknande till henne så blir hon extra glad!
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0