Virus

Fy fan vad kallt det var ute idag! Jag trodde jag skulle frysa händerna av mig, klantig som jag är så glömde jag såklart vantarna hemma. Tänkte på dom när jag tog på mig skorna, men det försvann lika fort igen.
Stack till stan idag och träffade en kompis, men det var inte förrän jag vart på vårdcentralen och fått bekräftat att det bara är något förkylningsvirus jag har, och att det går över när det går över. Det hjälper väl knappast mig, men man kan ju hoppas (HOPPAS!) på en frisk jul och nyår :)

Imorgon blir det lite biljardspel om saker går som planerat. Kvart över sju kommer jag vara i Göteborg och det kommer nog bli riktigt kul. Jävligt längesen jag spelade så vi får se hur det går :D
Men ingen fredag utan kurs, så imorgon klockan nio kommer jag sitta och glo på klockan tills den är tolv.
Det gör mig inget, sen är jag ju ledig hela helgen och räknar man bort måndag ska jag inte tillbaka förrän den åttonde januari.
Jag undrar när jag får svar från skolan.

Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0