Ändrade Planer

Vädret suger idag igen, men eftersom det tydligen ska regna imorgon så sticker jag och älsklingen till Liseberg ikväll istället för imorgon. Tyvärr mådde han inte så bra i morse på grund av vaccinet så det blev ingen tur med bilen, men det kanske blir imorgon istället :)
Håll tummarna för fint väder ikväll!

Jag har ännu inte fått något svar angående extrajobbet, men det är trots allt helg så jag hoppas på svar på måndag. Ska ringa min arbetsförmedlare då också och se om hon har något tips på hur jag ska lyckas få jobbet som butiksbiträde ;) Jag har knappast nån lust att praktisera där när det ändå är ganska sannolikt att det inte kommer leda till något annat än att dom får gratis arbetskraft i tre månader. Får se hur det blir!

Nu ska jag gå och krama Mita lite! :D
Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0