Ett Skötsamt Väder

Hej alla!

Var ett tag sen jag skrev nu, har inte haft tillgång till nåt internet på ett tag av olika anledningar. Har bland annat flyttat med min käre mor och internet strular som alltid när man flyttar :P Men nu är jag hos min älskling, och civilisationen! XD

Jag är fruktansvärt trött på det här regnet som envisas med att ösa ner hela tiden. Jag hoppas verkligen att det blir bättre i helgen. På lördag hade vi tänkt låna farsans van och ta en sväng, var vet vi ännu inte, och på söndag blir det Liseberg :) Och då måste ju vädret sköta sig! Lite snö ska väl ändå inte vara för mycket begärt? ;)

Har ni några förslag på vart man kan åka på lördag?

Imorgon ska vi ta en sväng på stan och leta jobb hade vi tänkt. Jag har hittat lite affärer som söker butiksbiträden så jag ska pröva lyckan lite och skicka in en ansökan. Vi får se hur det går!

Hoppas ni har haft en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0