Flygande Smulor

Nu sitter jag och myser med en kopp varm oboy och ett par mackor framför datorn, och även om det är ett väldigt bra sätt att starta en dag på så hade jag lätt kunnat byta bort det mot ett jobb.
Något måste det ju finnas! Dom jobb man söker får man inte ens ett svar på, jag skickar konstant mail till min pojkvän för jag får för mig att det är något fel på den för jag får aldrig några svar.
Men min förkylning börjar gå åt rätt håll iallafall! :D Igår och i morse kunde jag andas genom näsan några gånger, men sen nyser man igen och det är kört.

I förra inlägget nämnde jag att jag inte kan andas genom näsan och igår var det nog som värst. Iofs så finns det ju alltid ögonblick gjorda av guld, även när man är förkyld ;) Jag åt bröd igår och som jag brukar gick jag runt hemma samtidigt som jag åt. Sen blev det att jag var tvungen att andas genom munnen när jag precis hade tagit ett bett på mackan, vilket resulterade i att jag andades in smulor och hostade ut bröd i hela badrummet.
Som tur var hamnade allt på golvet så det var lätt att ta bort XD
Har ni gjort något när ni var sjuka som gjorde det nästan roligt att vara sjuk?


Ha en underbar dag :)
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0