Ikea

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig. Mita ska upp tidigt imorgon så jag lägger mig nu jag också :)
Har vart jätteförkyld flera dagar nu och i och med att jag inte kan andas genom näsan så måste jag hålla andan när jag äter XD Det känns som att jag drunknar varje gång!

Jag och en kompis var på Ikea idag och tittade lite. Jag trodde hon skulle köpa en hylla men det var tydligen att hon skulle titta ut en som hon skulle önska sig i julklapp. Men lite julklappsköp blev det, iallafall för henne.
Jag köpte ett mjödglas för nio spänn så Mita blev glad :D

Vi hittade även ett skitskojjigt gosedjur på coop som vi skrattade åt länge, det var då vi märkte att vi var väldigt trötta. Var tvungen att ta kort på det ;)

Nej, nu blir det sova!
Natti natti på er, sov så gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0