It's Forgaze

Såg precis på Donnie Brasco som gick på ettan, och den var lätt värd att spendera två timmar på. (En bonus var att jag mitt i filmen fick en kopp varm te av min Mjau)
Al Pacino, Michael Madsen och Johnny Depp kan ju knappast bli fel, och som hårda gangsters sitter man ju bara och njuter!
Jag har bara ett ord för den filmen såhär på kvällskvisten med ögonlock tunga som bly, och det är Mumma.
Nu mina damer och herrar så ska jag ta och sova, ska in till Göteborg imorgon och ta en titt på en ny musikaffär som öppnar i helgen och då vill jag inte sova tills klockan är två och missa hela skiten.
Hoppas eran fredag blev lika mysig som min, sov så gott när ni väl lägger er, så hörs vi när vi hörs!

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0