Kokta Kycklingfötter

Vad sägs om lite kokta kycklingfötter i en härlig soppa till middag? Det hade min morbror och hans thailändska fru häromdagen iallafall! Jag vågade bara kika lite i grytan och var tacksam över att jag skulle få "riktig" mat som  bestod av strimlad biff och grönsaker med ris och nån sås :) Gott gott!
Det var första gången jag träffade min morbrors fru, Bim, och hon var hur söt som helst!

Det var ett tag sen jag var ute och fotade så det blir nog att jag och Mita försöker hitta på nåt tema imorgon. Snart öppnar ju LIseberg inför julen så det blir nog att vi drar dit nån dag! :D Det är alltid skitmysigt där såhär års. Tror dom öppnar den 13:e November så nästa helg lär det vara fullt med folk där. Men man ska nog lyckas få plats med en kamera ändå.

Hoppas ni har en fortsatt bra kväll :)
Puss



En bild från Liseberg förra året.
Taget med mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0