Lisebergskram

Hela den här dagen har gått till att sitta framför photoshop och leka med en bild från Liseberg.
Jag visste att det skulle ta lång tid, men tanken var inte att sitta hela dagen XD Men det blir så när man fastnar vid något man tycker är kul ;)
Vad har ni gjort idag?
Det kunde lika gärna blivit krig utan att jag hade märkt något.
Jag har hunnit ge lite julklappstips till en kompis pojkvän iallafall, via msn så jag slapp slita mig från photoshop XD

Nu ska jag umgås lite med min pojkvän!
Hoppas ni har haft en jättebra dag.
Tata!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig Datte =D <3

2009-12-01 @ 20:03:59
Postat av: Nathalie svarar

Tack älskling! =D <3

2009-12-02 @ 13:38:59
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0