Liten uppdatering

Jag är förkyld.
Det suger.
Jag ska försöka få Mita att göra lite te till mig sen :D
Jag har vart dålig på att uppdatera det senaste, mest på grund av att jag helt enkelt inte haft tillgång till internet.
Igår och idag har jag vart hos min mamma och fixat till mitt rum. Det här är förhoppningsvis sista gånger jag flyttar med mamma, nästa gång jag flyttar hoppas jag att det är hemifrån! Och då ska ju inte mamma följa med ;)
Jag har lyckats packa upp filmerna och satt dom i bokstavsordning för en gångs skull, undrar hur länge det håller i sig.

Nu sticker jag till affären och ska handla lite gott till kvällen, sen blir det mys med pojkvännen framför The Office!

Ha det så jättebra så hörs vi.
Tata!




Jag lovade ju lägga upp bilder från Halloween :)









 


Kommentarer
Postat av: camilla

Coola kort XD. Attans att vara förkyld, inget bra alls. Ja detta med julklappar är då inte lätt, tiden går fort... Ha en bra helg!

2009-11-06 @ 17:55:57
URL: http://camilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0