Löjliga Vampyrer

God morgon!

Jag har inte dragit upp persiennerna än men jag kan höra att det är dåligt väder ute. Undrar hur länge det ska regna idag. Vi får se vad som hittas på idag, trist med tråkigt väder som förstör :(

Jag läste igår på text-tv att New Moon hade slagit kassarekord, och det förvånar mig inte alls. Folk har en tendens att gilla löjlig skit så länge det är snyggt folk med. Jag vill ha tillbaka hemska vampyrer som fan inte blir mesiga och "kära". Folk ska bli rädda för dom, men ändå ha en dragningskraft som ingen förstår eftersom dom ser så hemska ut. Vampyrer ska vara starka och grymma, inte "snygga" och mesiga. Den bästa vampyren jag har sett i någon film är den i Nosferatu (1922) och det är fan ingen som slår honom! XD
http://www.youtube.com/watch?v=pr4lfgrAgEM En hemmagjord trailer med Nosferatu :)

Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0