"Morgon"pyssel

Jag har absolut inte sovit gott inatt XD Det sista svettades jag som en gris och kände mig helt borta i huvudet när jag gick upp. Men jag piggnade till litegrann när jag satte mig vid datorn och kollade igenom bilderna från Liseberg :)
Har hunnit diska också! Inte dåligt ;)

Jag ska försöka komma ihåg att ringa till min arbetsförmedlare och be om lite tips om vad som kan vara bra att fråga om imorgon när jag går till affären där jag ska söka jobb. På hon jag pratade med så lät det inte så himla positivt, men lika bra att gå dit och presentera mig :) Sen sticker jag nog ut i det tråkiga vädret. Inte skojj att sitta inne hela dagen.

Nu ska vi se om det går bättre att lägga upp lite bilder!
Hoppas ni gillar dom :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0