Pappa med på Tv

Pappa var med på tv häromdagen! Andra Avenyn. Programmet suger men alltid kul att se sin farsa på tv XD
Han är amatörstatist på sin fritid så vad jag vet har han vart med i Andra Avenyn och någon musikvideo nån gång :)
Har ni lust kan ni se min pappa le och se dum ut ungefär 26:22 (Det är han i beige kavaj), sen dansar han väldigt skojjigt runt 28:35, och slutligen säger han "Jättefint, tack hej" eller något liknande 35:35 fast där syns han inte i bild. Söt pappa, tycker ni inte det? ;) XD

Var ute och bowlade förut, det var riktigt skojj! :)
Men nu ska jag sitta och försöka bli av med min förkylning så en kopp varm choklad och en tv låter inte helt fel.
Jag har snytit mig så mycket att jag har fyllt en hel bärkasse med papper (bokstavligen), och hjärnan känns tung som bly.

Hoppas ni har en underbar dag!
Puss på er


Bowling i The Big Lebowski


Kommentarer
Postat av: Anonym

Big Lebowski måste väl vara världens bästa film?!

2009-11-13 @ 05:34:49
Postat av: Nathalie svarar:

Hahaha, den är skitbra! :D

2009-11-13 @ 13:01:16
URL: http://skunkboet.blogg.se/
Postat av: Magnus

Ja, verkligen!! Ser att jag glömde skriva mitt namn förut, men Mikael försod väl att det var jag :P

2009-11-13 @ 17:04:15
Postat av: Nathalie svarar

Japp, han kände igen ditt sätt att skriva XD :D

2009-11-13 @ 19:59:28
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0