Skyttegravar Hemma

God morgon!

Hade egentligen tänkt följa med en kompis på teater igår men kände att jag ville bli frisk så jag valde att stanna hemma istället. Hatar att behöva ställa in sådär, men ibland måste man. Jag tror hon förstod :)
Min förkylning står mest still, tycker jag XD Men det är tillräckligt positivt för mig just nu. Hellre att den står still än att den blir värre!
Usch vilket tråkigt inlägg det blev. Förkyld är nog det tråkigaste att vara för då brukar det inte hända någonting, man bara går och väntar på att det ska gå över! Har man feber får man ju hallucinera lite iallafall ;)
En gång började jag gräva skyttegravar hemma hos min pappa när jag hade feber, för jag trodde att jag var i krig och mitt rum, som såklart inte var nåt rum i mina ögon, var fyllt med lera. Som tur var så gick feberyran över rätt fort, och jag slutade gräva när jag insåg att jag varken hade nån spade att gräva med, eller nån lera att gräva i. Men jag minns att jag hade en keps eller någon väska hängandes på sänggaveln, och det kan varit den som satte igång hela feberhallucinationen eftersom den såg ut som en soldathjälm i mörkret.

Men hur kul det än låter med feber så är det det sista jag vill ha just nu! XD
Så fort MitaGos har duschat klart så ska vi äta frukost, och sen blir det att sätta ihop hans nya byrå :) Sticker nog in till "stan" en snabbis och letar efter nåt papper han ville ha också. Sen får dagen överraska oss!

Hoppas ni får en bra dag :)
Tata

Kommentarer
Postat av: Mita

Hade gärna sett dig gräva! XD <3

2009-11-14 @ 20:11:43
Postat av: Nathalie svarar

Det tror jag säkert! XD <3

2009-11-14 @ 21:01:43
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0