Tomtar och Ljus

Mysig kväll på Liseberg :)
Mita kände sig bättre till kvällen så vi käkade pannkakor och stack sedan bort till Liseberg där vi också träffade på min tvillingsyster och hennes pojkvän. Hon ringde när vi hade vart där i nån halvtimme och frågade om vi hade tagit pappas lisebergskort, och det hade vi ju gjort XD Hon lät lite tjurig men jag visste inte att hon skulle dit just den här helgen så vi gjorde en kompromiss och betalade hälften var.

Vi tog med oss kamerorna detta året och det blev en del bilder, men jag är svinigt trött så det får vänta tills imorgon. Men jag fick en skitsöt liten tomte av Mita som jag iallafall kommer lägga upp en bild på idag :) Så trög är jag inte.

Vad gjorde ni idag?

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0