Vaccinering och Jobb

Idag var jag och pojkvännen och vaccinerade oss! Ont gjorde det på mig men Mita kände inte ett piss :P
Himla skum kvinna som tog sprutan på mig. Hon sa "ge mig högerarmen" och var tvungen att flytta ett bord för att komma åt den, medans Mita själv fick välja vilken arm han skulle ta den i. Självklart valde han den högra eftersom han är vänsterhänt, och nu sitter jag och har ont i min högra arm när jag är högerhänt. Inte så skojj direkt XD
Bättre lycka nästa gång! För det lär ju komma en ny nästa år ;)
Jag visste inte om jag skulle ta sprutan eller inte. Det kommer ju en ny influensa varje år, och ska man hålla på att vaccinera sig varenda gång lär man ju snart dö av den härliga blandning med medicin man har i kroppen.
Vi får la se hur det blir, nu går det ju inte att ångra sig direkt :)

Jag har vart duktig och sökt två jobb idag :) Ett var mer som ett extrajobb och var nog bara tio dagar högst, men det andra var på en affär där dom behövde ett butiksbiträde. Som jag uppfattade det så behövde dom ett butiksbiträde, men ville helst ha en praktikant så jag försöker inte hoppas för mycket på det. Det känns inte så jävla seriöst när man ringer och hon säger "Jag kan inte betala just nu så helst vill jag ha en praktikant i tre månader" i luren. Joooodå, jag vill gärna jobba hos er gratis i tre månader utan att få något betald och sen när tiden är slut får jag förlängd praktik eller sparken.

Men kvällen blir nog bättre, har redan myst till "Gudfadern" och ska snart sticka hem till pappa och vara där i helgen :) Man får passa på när pappa är bortrest! XD
Imorgon går vi nog upp rätt tidigt. Först ska en kompis ringa från Ullared, och sen sticker vi ut med bilen! Vart vet vi inte, men allt behöver väl inte vara planerat? ;)
Kameran åker nog med iallafall!

Vi hörs när vi hörs
Tata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0