Våldsamma Kärringar

Förkyld igen! XD
Var i Ullared igår med Mita och hans mamma :) Kul som fan, senast jag var där fick jag en barbiedocka av mina föräldrar så det var ett antal år sedan.
Jävlar vad kärringar det var där borta! Karlarna är iallafall smarta, vilket antagligen egentligen är på grund av tristess, och står med vagnen en bit bort och inte mitt i alltihopa som alla kärringar gör. Livsfarligt.
Kärringarna springer runt med vagnarna och står framför diskar och hyllor och blockerar fullständigt, och i gångarna är dom hur våldsamma som helst. Samtidigt är det fruktansvärt kul att se på när kärringarna springer ner varandra, men att själv stå i riskzonen kan ge den bäste mardrömmar!
Blev en del köpt, men inga julklappar tyvärr. Hade hoppats på att hitta lite billiga fynd men inte ens nåt skojj till syrran hittade jag :( Vi brukar nämligen inte köpa något till varandra på jul, men eftersom jag ändå skulle till Ullared så tänkte jag att jag kanske kunde hitta nåt :D
Lägger upp en bild på allt jag köpte så ni kan se.
Jag köpte till och med smink! Kunde lika gärna passa på när det ändå inte kostade ett piss typ ;)

När vi väl kom hem efter 8 timmar så funkade inte internet, så vi slängde oss framför tv:n och slöade. Stack sen iväg till Jysk och köpte två byråer till Mita :)

Jag sov jävligt gött inatt, hoppas ni också gjorde det ;)
Vi hörs när vi hörs.
Tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0