Första inlägget!

Räknar man inte med mitt testinlägg så är detta det första officiella inlägget på min blogg ;) (Tack Julia för att du äger)

Halloween!
Det första som poppar upp i skallen på mig är att det snart vankas Halloween, så jag hade tänkt jämföra detta årets Halloween med förra årets.
Hur många av er har sett Return Of The Living Dead 3? Iallafall, jag klädde på sätt och vis ut mig till Melinda Clarkes karaktär Mindy. Det blev inte himla likt, men på rätt hyfsad väg iallafall :)
Det var en hel del att fixa och det tog i stort sett hela dagen att bli klar, men det var väldigt kul ska jag säga er! Blod, kedjor, sönderrivna kläder och plast som skulle föreställa glasskivor var en del av det som täckte mitt bord den dagen.
Har ni nån gång klätt ut er till nåt ni blivit extra stolta över?
Jag vill inte avslöja för mycket, men detta året blir det något åt pirathållet! Haha, nu kom min pojkvän och visade mig lite grejer han hittat till min piratkostym :)
Förra året blev jag bjuden på en Halloweenfest ute på Hisingen i Göteborg, men detta året blir det en lugn filmkväll med killen och två kompisar. Det ska bli väldigt kul! Ska bli intressant att se hur allt blir. Det kanske slår min spontana salsalektion jag fick förra året? ;)
Det är jag och min kille som håller i filmkvällen och det enda krav vi hade var att alla ska komma i seriösa utklädnader. Det är ju lätt det roligaste med Halloween! Förra året var jag och min tvillingsyster de mest seriösa med just detta. Jag var ju nån lurig zombietjej och hon var en alv, så det skar sig nåt så fan XD

Hade vart kul att se vad ni ska klä ut er till halloween! Länka gärna om ni har nån bild :)
Nu ska jag ta mig nåt att äta.

Ha en bra fortsatt lördag, så hörs vi när vi hörs.
Tata!







Jag förra året :)


Kommentarer
Postat av: Julia

YEAY NATHALIE!!!! :D

2009-10-24 @ 22:37:22
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Mita

I år lär du bli grym också! :D

2009-10-25 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0