Halloween Närmar Sig

God morgon!

Jag har egentligen vart vaken ända sen åtta på grund av diverse högljudda djurfanskap, och egentligen är det inte en sådär jättegod morgon, men den blir förhoppningsvis bättre. Ska först till arbetsförmedlingen och meddela att jag ska flytta och byta förmedlingstjosan, och sen ska jag till pappa och sova! XD Länge. Utan hundar som väsnas.
Imorgon ska jag låna pappas van och köra till sommarstugan! Den är skitrolig att köra så jag har sett fram emot det ett tag nu. Hur löjligt låter inte det? ;)
Ska ha halloweenfilmkväll i helgen, så det är mycket som måste fixas med mat och sånt. Det ska bli skitkul :)

Ska ni göra nåt speciellt på Halloween?

Vi hörs när vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0