Leka Med Elden

Nu steg jag alldeles nyss in från kylan utanför, ska bli jätteskönt att bara mysa med Mita och en kopp varm choklad. Det låg ett paket och väntade på mig så det blir The Office alldeles strax! :)
Vi har vart ute med min pappa och min syster och "sprutat eld" som vi kallar det. Alltså; vi har eld på en fackla och sen sprutar vi lampolja med munnen på elden så det blir stora eldmoln, jag tror att ni alla vet vad jag menar med den förklaringen :) Lägger upp bild på det när jag kan!

Nya byxor från Vero Moda blev det också, och även lite nya underkläder från HM. Var i Allum och letade byxor och jag hade tur (?) för att i just den affären jag köpte byxor så var det Make Up-artister som högg tag i kunderna och fixade lite snyggt smink på dom som ville. Jag skulle ändå vänta på att få mina byxor upplagda så det blev en mjuk sminkning med jordfärger och röda läppar med lite glans för mig :) Inte varje dag man blir sminkad av någon som kan! Mita väntade så snällt på att jag skulle bli klar ;)

Passade på att ta med mig pappas van också, eftersom vi behöver den till sommarstuga där vi ska ha Halloweenfilmkvällen! Den är alltid lika kul att köra :) Så imorgon sticker vi iväg för att göra klart allt det praktiska så våra kompisar slipper komma till en iskall och otrevlig stuga.

Vad har ni för planer till helgen?

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0