Rock n Movies

Härom dagen satt jag och rakade benen till Elvis sköna stämma ur högtalarna, och kunde inte låta bli att fundera på vart alla genuint coola rockers tagit vägen. Det var ett jävla tag sen jag såg någon ny som är grym ända in i benmärgen, och det känns väldigt tråkigt! Vilken person eller vilket band från den här tiden så att säga skulle man göra en film om? Absolut ingen.

Förresten! På tal om filmer. Michael Jacksson-filmen lär ju suga. Det känns som ännu ett sätt att tjäna pengar, och alla hans fans tror att det är ett sätt att hålla fast vid honom ett litet tag, men vafan! HAN kommer ju knappast få reda på hur många som såg "hans" nya film, HAN kommer inte få nån nytta av pengarna. Jag menar, begravningen är ju till för att visa att man bryr sig och där måste vart tusentals som sörjde och visade just detta, och dessa representerade även er som inte var där. Så varför gå på en meningslös film, som ändå verkar vara en massa ihopklipp från hans liv som ni ändå kan hitta på fansidor, och tro att ni visar att ni bryr er, när det enda ni visar är att dom som får pengarna har gjort sin bästa affär nånsin av Michaels död?

Tiden flög iväg lite nu märkte jag! Måste dra ;)

Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: camilla

Svägerskan här, nu är ni i sommarstugan & vi i husvganen, ha det gott!

2009-10-31 @ 20:33:16
URL: http://camilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0