Röj på scen

I am what I am everyday
And I hope you feel like shit
Everyday
Cause I am what I am
I'm shades of grey

Av alla de band jag har sett måste nog Hardcore Superstar vara det band som jag tyckt vart allra bäst live. På en stark andraplats kommer AC/DC :D Gubbar som håller igång som vilka 20-åringar som helst hittar man inte varje dag! XD
Men Hardcore Superstar är så fruktansvärt sköna, och ger verkligen allt varje gång jag sett dom live. Första gången jag såg dom hade jag knappt hört en enda låt som dom har gjort men på grund av deras otroliga karisma, energi och vilja att få igång publiken kan man inte ha tråkigt när man ser dom. Det är en härlig känsla att se dom live, helt enkelt :)

Men sen tror jag att ett ungt AC/DC ganska lätt hade sopat mattan med vilket band som helst ;)

Puss på er, nu ska jag dra till Frölunda!

(En av de bästa låtarna på Hardcore Superstars senaste album: http://www.youtube.com/watch?v=hBp9_m_40O8&feature=related Shades Of Grey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0