Surkärringar och Skitgubbar

Jag tror verkligen inte att nån av dom som jobbar på arbetsförmedlingen VET nånting om stället dom jobbar på. Dom beter sig alltid som att dom aldrig i hela sitt liv hört frågorna man ställer, och för att få ett ordentligt svar måste man ställa exakt rätt fråga. Surkärringar och skitgubbar är det enda dom verkar anställa där! Fy fan.

Men dagen lär bli bättre :D Om några timmar beger jag mig till frölunda för att se lite Terror på storduken, och det ska bli riktigt skojj! Ska möta upp en kompis tjugo i sex så går vi dit tillsammans, eftersom killarna ska vara där tidigare för att planera med folket på kulturhuset.

HAHA, nu hörde jag en duns och ett halvdovt "Aaahh". Det var Mita som slog sig :D Sånt förgyller min dag ska ni veta!
(Min pojkvän heter Mikael, men kallas Mita. Så, nu slipper jag den jobbiga skiten XD)
Men nu ska jag ta och skala potatis!

Ha det bäst


Kommentarer
Postat av: Julia

Weii tjugo i 6!!!



Och ser att du fixat en bild i kommentarsfältet :O SNYGGT!

2009-10-26 @ 16:27:52
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Svar:

Wöhöööw!

Tack fan, ska bara fixa en bild som är rätt format så blir det bättre :)

2009-10-27 @ 12:25:59
URL: http://skunkboet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0