Ankstening och Fotoskjutning

När jag läste inlägget som jag skrev igår märkte jag hur konstigt det måste låtit XD Jag satt på tåget när jag skrev inlägget och hade precis fått springa halvvägs från Bergakungen till stationen, så jag orkade inte formulera mig på rätt sätt riktigt. Det var jobbigare än jag trodde att skriva från en mobil ;) Nån bild blev det ju inte heller.

I Love You, Philip Morris var som sagt helskön. Det var flera tillfällen som jag satt och flinade för att jag visste att killarna brevid mig antagligen satt och inte ville titta, medans jag själv bara tyckte att dom scenerna var skitkul.
Lätt sevärd!

Vädret fortsätter vara underbart, bara lite blåst som drar ner pluspoängen en aning. Var ute med älsklingen nyss och tog lite kort som jag hade tänkt dela med mig, det var ju trots allt ett jävla tag sen jag la upp någon bild.
Djävulen vad sugen jag blev på en flintastek nu! Helt plötsligt. Fy fan vad gött det hade vart.
Hur som helst.
Bilder var det ja.
Tog till och med kort på blommor ute, och Mita tog en bild på mig när jag fotar blommor. Alltid kan det ju roa någon ;) Mita t.ex.
Prrr.

Kastat sten på ankor har vi också hunnit med, men innan ni slutar läsa och tycker jag är en idiot kan jag förklara att det var några ankor som höll på att dränka en honanka, så vi ställde oss och kastade sten för att få dom att sluta. Det funkade som tur var. Kåta ankjävlar. För det visade sig att dom tydligen parade sig. Men vafan, det hade nog gått lite överstyr tror jag. Ankjävlar.

NU blir det bilder! Inga ankor, men kanske en svan.


Mita leker fotograf


Jag hittade blommor, och Mita hittade mig.





Fin bro i Alingsås


Vi avslutar med en bild i svartvitt och rött ;)

Puss fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0