Biopraktik

Stolt över mig själv!
Idag på tåget hem till Mita var jag skitglad och kände mig helt enkelt bara på topp, så när jag kom fram gick vi raka vägen till en biograf och där frågade jag efter praktikplats. "Det är inte helt omöjligt" blev svaret och jag fick gå hem och skriva ett personligt brev som jag precis skickat iväg :) Det är meningen att serviceutbildningen ska avslutas i slutet av juli, och då knytas ihop av en praktik på 3-6 veckor inom just det ämnet. Jag har fått sommarjobb hos Partillebo vilket egentligen blir preciiis den tiden vi ska praktisera, men jag har en skitsnäll lärare som låter mig praktisera efter sommarjobbet istället. Snacka om tur!

Inget är bestämt ännu men hoppas kan man ju alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0