Dullt




Påskafton firades igår hos Mitas familjs vänner där det bjöds på både ägg och godis :) Lite senare spelade vi "ungar" lite Wii och jag märkte att golf ska jag nog aldrig försöka mig på i verkligheten! Men bowlingen ägde jag stenhårt på ;) Höhö.
Jag kände mig mest helt död hela kvällen på grund av en allergitablett jag tagit någon timme innan. Vem mer än jag hatar att vara allergisk mot katter?

Ullared i förrgår, Roadrip! Fem påkörda grävlingar och en hare senare nådde vi äntligen vårt älskade Ullared (Gekås), och det var när vi först kom dit som vi tänkte efter vilken dum dag vi egentligen åkte dit på. MASSA folk!
Men det blev en del grejer inhandlade, fick t.ex tag på två långärmade tröjor vilket var mitt mål + en skjorta. Den får jag iofs fundera lite på för den var lite väl lurig när jag kom hem. Kul hade vi iallafall! :)

Mita och en kanin på bild.
YES!


Kommentarer
Postat av: SÖSTER!!!

Jag kan ta skjortan annars ::D

2010-04-07 @ 09:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0