Freee day

Ledig dag idag, eller "Lärarfri dag" som det egentligen kallas men gick upp åtta idag ändå. Sommarjobbet är spikat, ringt arbetsförmedlingen, skickat mail till chefen, ska till banken, ringa 2 praktikplatser jag inte vill ha för att träna och göra fel, och till sist plugga lite historia! Allt detta och lite till har jag/ska jag hinna med idag på min underbart gosiga lediga dag, som inte är vidare ledig XD Men det är ordet som gäller ;) Helg är det iallafall! Underbart.
Men Who Stare At Goats blir det imorgon, vilket påminner mig om att jag måste kolla när filmen går, och om den ens går. Ojdå. Glömt.

Fixar det nu X)

Ha en skitbra dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0