Mmm Skor


Så säger jag eller tänker varje gång jag går in i en skoaffär, och jag skojar inte. Skor är något man inte kan ha för mycket av helt enkelt ;)
Jag har varit sjuk nu dom senaste tre dagarna, idag har jag bara min förkylning och hostan kvar som tur är. Fy fan för att spy! I förrgår satt jag och nickade och log som en idiot när Mita pratade med mig för om jag hade svarat med ord hade jag börjat hosta med en gång. Tur att han har humor <3
Men igår fick jag en överraskning när Mitas föräldrar kom hem, dom hade vart och köpt ett par skor till mig! :D Glad glad, tack tack. Och dagen innan hade hans mamma vart och lämnar tillbaka ett par skor som jag köpte för fem månader sedan som redan gått sönder för andra gången. Alltså; detta är det andra paret likadana skor som jag fått på fem månader och nu har även dom gått sönder. Dom har skrivit upp mitt namn i skoaffären så när jag är frisk kan jag gå dit och "få" skor för det beloppet jag köpte dom andra för. Lycka!

Imorgon är det Biodag i Alingsås, vilket betyder skräckfilm hela dagen på både bio och köpfilm. Men detta året kanske vi skippar att köpa biopass och bara går dit och köper film. Men vi får se hur det blir :)
Idag ska jag bara ta det lugnt, bli frisk och om det fina vädret tillåter (YAY FINT VÄDER!) ska jag busa mig ut och lite skor ;)

Ha en underbar dag!
Tata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0