Cigarrer och Städning

Åh fy fan! Gick upp halv fem idag, helt frivilligt, efter en natt av halvsömn på grund av att hjärnan inte kunde koppla bort eller något i den stilen. Jag tittade på klockan varje timma kändes det som och räknade ner till när jag skulle gå upp. Det var helt enkelt så att jag var med på städdagen i Göteborg idag som ägde rum klockan 07:00 till 08:30 på avenyn, och som sagt var det frivilligt. Vafan gör jag uppe så tidigt?
Jo, arbetslös (nej, arbetssökande!) som jag är så valde jag att helt enkelt försöka visa mitt engagemang och vilja att jobba genom att dyka upp där med resten från utbildningen. Det visade sig bara vara fyra pers + jag som faktiskt gick dit, men alla fick iallafall möjligheten :) Skitkallt var det iallafall! Det visades tydligen på nyheterna också, så ser ni en rödhårig tjej med röda skor så är det jag ;)
Efter städningen blev det frukost på Palace, och jag fick en helt underbar marsipancigarr att ta med mig hem! Helt klart värt det. Höhö.
Antagligen kommer jag aldrig äta upp den för att den är så fin, så den lär bli möglig och slängd nån gång i framtiden.

Nu kom Mita hem från övningskörningen!

Tata! :)




Min marsipancigarr ;) En bit av den iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0