Varning för Får

Invigning av mina nya röda tygskor idag :) Hunden tuggade i sig mina förra tygskor så jag fick helt enkelt tvinga in mig i en skoaffär (MMM SKOR) och köpa mig ett par nya. Jag kom över den döden rätt fort när jag hittade ett par snygga röda älsklingar ;)

Ont i halsen idag och kasst väder, men jag har en underbar pojkvän som i skrivande stund står och gör varm oboy till mig i hopp om att det ska lena halsen lite. Inte alla som har sån lyx! Prrr.

Julia var härlig på väg till Ullared. Hon ser en skylt som varnade för hästar en bit bort men slogs plötsligt av en underlig tillfällig blindhet. Hon kisar med ögonen, lutar sig längre fram över ratten och säger helt seriöst "Vad är det för varning för? Får?"

Hon är busig hon!

Nu ska jag käka frukost :)
Puss på er!

Tata

Kommentarer
Postat av: SÖSTER!!!!

HAHAHAHA!

"Vad är det för varning för? Får?"

Höll på att skratta ihjäl mig xD

2010-04-07 @ 09:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0