Vårtecken

Såg första vårtecknet häromdagen. Förutom värmen då. Eller skit samma, jag är blind och döv men till slut skulle väl jag också se att det var vår X)
Snödroppar!
För dom heter väl så, blommorna?
Äsch, jag vet inte, men jag såg blommor som växte iallafall :)
Jag var tvungen at böja mig ner och ta en halvtaskig bild med min kamera på mobilen, men det blev ju alltid något.

Mita ligger i min säng och är sjuk, stackarn. <3
Vet ännu inte hur det blir med den inplanerade Ullaredsresan imorgon, och jag har inte nämnt för resten som ska med ännu hur det står till. Får göra det om några timmar ifall det inte blir bättre.
Inte kul att vara sjuk :(


Vårtecken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0