Städ med Roky

Tänk vad lite musik kan göra ändå.
Kände att det var dags att städa lite så under den senaste timmen har Roky Ericksons stämma fyllt hemmets alla vrår och överröstat det inte lika mysiga ljudet ifrån Herr Dammsugare. Genast blir en så fruktansvärt trist syssla som städning mycket trevligare! Tack Roky.

Dagens schema består egentligen av lite halvflyktiga mäh-saker som egentligen inte måste göras men kanske hade vart skönt att få undanstökat. Även lite uppskjutna nervösgivande saker bör redas upp innan intervjun imorgon.
Fan, kan ju vara värt att nämna; det blir kanske timanställning på posten den senaste framtiden om jag sköter mina kort rätt imorgon. Någon gång borde det ju vara min tur att få lite mer fasta jobb än vad tillvaron hittills gett mig. Man kan ju inte göra annat än att hoppas och fortsätta försöka, eller hur?
Plånboken känns lite tyngre nu iallafall efter en långsamt men ändå stadigt rullande ekonomi! Fan om det tar stopp för det är gött med pengar xD
Gött, gött, gött, gött, gött.

Min tå gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0