FödelsedagsDax

Jävligt trög dag idag av någon anledning. Jag har saknat våren som fan, antagligen mest på grund av det skittråkiga vädret vi har just nu, det kan ju göra vem fan som helst lite nere. Bara två-tre månader kvar tills det blir varmare! Kanske. Jag är inte så haj på sånt där så jag vet egentligen inte XD
Jag sitter nu i min mysiga morgonrock med blött hår och funderar på presenter.
Mita fyller år om några veckor och jag har sånna sviniga problem att komma på nåt bra att ge honom som ändå inte gör mig pank resten av året. Jag har kommit på tre grymma (yes, helt enkelt asbra) idéer som jag är nästan hundra på att han hade älskat, men tyvärr är dom alldeles för dyra för min plånbok just nu, och en av dom är helt enkelt helt omöjlig med min fantasi. Nu ska jag inte säga för mycket så Mitaponken kan sitta och lista ut vad jag har tänkt, men det tror jag inte kommer hända ändå ;) (Sötnos)
Jag är helt enkelt fast i ett dilemma här. Ska jag fixa en av dessa AWESOME presenter och återigen ge honom en skitbra födelsedagspresent, samtidigt som jag lika gärna kan slänga min plånbok i sjön, eller ska jag vänta med detta och försöka hitta på nån annan lite mindre skitbra present men som ändå duger?
Jag får nog vänta och se om jag ens kan hitta på nåt mer, annars har jag inget annat val än att ge honom en dyr en. Bajs.

Godnatt allihopa :) (Snart iallafall)
Vi hörs när vi hörs!


                                             Min mysiga morgonrock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0