Great Balls On Fire

Jag har alltid trott att han sjunger "Great balls Of fire", men icke! Det är tydligen on. Lurigt.
Bra att jag har en pojkvän som rättar mig XD

Igår var en väldigt rolig kväll, vi spelade biljard i mer eller mindre fyra timmar. Det blev dyrt, men det händer så sällan så det fick allt gå :)
Några av killarna spelade även lite pingis, men dom hade ett "billigare bord" så dom slapp betala överdrivet mycket iallafall.

Biljardpalatset är faktiskt skitbra ställe, trevlig personal och hittills inga dönickar som ska bråka eller liknande när jag har vart där. Musiken är hyfsad, ibland till och med skitbra, och borden är prima! Vi har vart på Henriksberg också, men där finns det nog bara fem bord eller något, liten marginal mellan borden och lite strul med bollar och så. Men där kostar det bara tio kronor spelet så känner man sig fattig ska man gå dit istället :) Biljardpalatset är mitt favoritställe iallafall!

Hoppas eran lördag var lika bra som min ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0